24 feb. 2013

Crofne Banatene (gogosi)





Reteta originala este  a doamnei  Laura  Laurentiu .

Eu am facut cu 25 gr drojdie la care i-am adaugat putin lapte caldut din cana si 1 lingura zahar(din cele doua si 3 linguri faina,am pus bolul cu acest preparat in apa calduta si l-am lasat sa dospeasca putin ,,cca 10 min , apoi l-am adaugat la faina.Intre timp galbenusele le-am frecat cu f putina sare si 1 lingura de zahar + zaharul vanilat ,coaja de lamaie si portocale..Untul l-am topit ,apoi le-am amestecat toate.
Am framantat fara a mai adauga faina ,chiar la sfarsit am pus doar cat sa curat castronul aa f putin.
Am dat la dospit la loc caldut,apoi le-am intins,nu f subtiri asa ca  de 1 cm  dupa care le-am lasat la dospit pe foaie de hartie de copt pana au dospit din nou .Se coc la foc nu foarte mare ,se pudreaza si se papa .
Pofta buna !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu